دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳ هیئت روضه العباس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 96
نویسنده : Admin

 

Hossein Sibsorkhi دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم 93 هیئت روضه العباس

دانلود مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳ هیئت روضه العباس (ع) با بالا ترین کیفیت

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

شب تاسوعا اضافه شد

برای دانلود نوحه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

مداحی حاج حسین سیب سرخی محرم ۹۳

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب تاسوعا محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
می شود هر روز اشکم در عزایت بیشتر ( مناجات )

پاشو که نفسم نگیره ( زمینه )
دل بی قرارم آره تویی همه کس و کارم ( شور )
مجنونم لیلایی حرم تو رویایی ( شور )
مشکت کجاست تا که بگویم رباب را ( واحد )
نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا ( شور )
دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته ( شور )

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب هشتم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
دست ما گیر که در ورطه غم می افتیم ( مناجات )

به غیر داد جوان مرده را تسلا نیست ( روضه )
تا که از دم خیمه بیام ( ضمینه )
هنوزم روضه می گیرم تو روضه ابر بارونم ( شور )
با سر نیزه تنت را چه به هم ریخته اند ( واحد )
که با هر یک نگاهت سوی چشمم بیشتر گردد
دل بی قرارم آره تویی همه کس و کارم ( شور )
خودم دیدم در این صحرا عزیزم دست و پا می زد ( روضه )

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب هفتم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه حضرت علی اصغر علیه السلام ( روضه )
الهی آسمون بباره یا عمو برات آب بیاره ( زمینه زیبا )
هر که دارد هوش کرببلا بسم الله ( شور جدید )
کرببلا برای من جونم آقا برای تو اربابم ( شور )
وقت آنست بگیری قمرش گردانی ( واحد سنگین )
بالدم المظلوم یا الله و بنفسی انت ثارالله ( واحد زیبا )
الهی تا لحظه ی آخر ارباب بمونه ( شور جدید )
کربلای معلی ای مقام تو بالا ( شور جدید و زیبا )

 

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب ششم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
  عمو حسین ای وای از غریبی ( زمینه ) 

من وارث غم حسن هستم ( زمینه ) 
خدا امشب دل پریشونه ( واحد ) 
روضه حضرت قاسم 
فدایت شوم برا شهادت بی قراری ( زمینه ) 
پر شده دورم عمو خیل سپاه ( زمینه ) 
باغبانم به غنچه تشنه چیده ات رو کن ( واحد ) 
قاسم بن الحسنی یابن الحسن ( واحد )

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب پنجم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
غصه و غم اشک و ماتم (مناجات)

عمو رسیدم و دیدم چقدر بلوا بود (روضه)
اومدم سپر تو بشم (زمینه)
کربلای معلی ای مقام تو والا (شور)
وسط روضه تو قد کشیدم (شور)
کشتن دوست شدن در نظر مردان است (واحد)
نوکر خوبی نبودم خودمم می دونم آقا (شور)
آفریده شدم برای علی (شعر خوانی)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب چهارم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
هر کسی قطره بود ذکر تو دریاش کند (مناجات)
کیست این ام ابیهای حسین (روضه)
نبینم بی قراری داداش (زمینه)
مجنونم لیلایی حرم تو رویایی (شور)
به صف شدن همه سینه زنا (شور)
تن من را به هوای تو شدن ریخته اند (واحد)
به دلم غم دارم اشک دمادم دارم (واحد)
کربلای معلی ای مقام تو والا (شور)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب سوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
من دیگه بال پریدن ندارم من دیگه (روضه) 
حال من روبه را نمیشه این چشام (زمینه زیبا) 
حسین حسین حسین (ذکر یا اباعبدالله)

مجنوم لیلایی حرم تو رویایی (شور جدید)
من اومدم بشم فدای تو حسین (شور زیبا) 
نوحوا علی الحسین نوحوا علی الشهید (شور) 
کربلای معلی ای مقام تو والا (شور زیبا) 
سقای حسین سید سالار نیامد (تک)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب دوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
پناه حرم (شور)

با احتیاط لاله ما را پیاده کن (واحد)
گریه دار است عجب نام اباعبدالله (واحد)
مجنونم لیلایی (شور)
نوحو علی االغریب (شور و  و نغمه)
به سرم آمده هوای نجف (شور و شعرخوانی)

مداحی حاج حسین سیب سرخی شب اول محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه

روضه
براتو نگرونم آقا (زمینه)
پایین پات سربگذارم (تک و شور)
می گیرم دوباره رخصت از (شور)


طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4

:: موضوعات مرتبط: مداحی , ,
:: برچسب‌ها: مداحی , دانلود ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: